Договір угоди гарантії

Данний договір передбачає ремонт виробів, які були придбанні в інтернет-магазині "eLaptop" та вийшли з ладу у гарантійний термін.

Гарантія є чинною при наступних умовах, які діють в рамках законодавства про захист прав споживачів і регулюються законодавством України:

  1. Гарантійні зобов’язання набувають чинності після представлення несправного виробу в наш сервісний центр в належній упаковці та повній комплектації обладнання, пред’явленні нашого чеку або накладної на купівлю товару.
  2. Виріб може зніматися з гарантійного обслуговування в таких випадках:
  3. за наявності ознак стороннього втручання: відсутності (пошкодження) гарантійних пломб, встановлених у виробі; виконання будь-якого ремонту чи модифікації приватними особами або організаціями не уповноваженими нашим магазином;
  4. якщо несправність виникла в результаті дії прямого сонячного світла, рідин або спричинена комахами чи сторонніми предметами, які потрапили всередину виробу,
  5. якщо несправність виникла після продажу споживачеві внаслідок порушення ним правил експлуатації, зберігання і транспортування виробу, які не передбаченні виробником;
  6. за несвоєчасного проведення технічного обслуговування, передбаченого інструкцією з експлуатації (заміна витратних матеріалів, деталей та вузлів, які відпрацювали свій призначений ресурс та ін.) або при використанні нестандартних чи неоригінальних витратних матеріалів, деталей та вузлів;
  7. якщо пошкодження викликані невідповідністю державним стандартам параметрів мережі живлення (особливо зміною напруги живлення та частоти);
  8. за експлуатації обладнання в мережі з відсутнім єдиним контуром заземлення;
  9. якщо пошкодження викликані стихією (дощем, вітром, блискавкою та ін.), пожежею, побутовими факторами (надмірна вологість, запиленість та ін.).
  10. Гарантія не поширюється на: будь-яке програмне забезпечення, частини оздоблення та корпуса, лампочки, батарейки та акумулятори, антени, захисні екрани, а також запчастини та матеріали, які мають обмежений ресурс.
  11. Не входять до зобов’язань гарантійного обслуговування і виконуються за окрему плату такі роботи: виїзд спеціаліста до замовника та доставка виробу в сервісний-центр, навчання користувача, заміна матеріалів та деталей, які мають обмежений ресурс, профілактичні та регламентні роботи, пов’язані з чищенням, обслуговуванням або ремонтом (заміною) деталей та вузлів у зв’язку з їх зношуванням або їх пошкодженням, які виникли внаслідок помилок користувача.
  12. При виконні безкоштовного або платного ремонту інтернет-магазин "eLaptop" не відповідає за втрату інформації на твердих дисках, SSD дисках, та інших носіях інформації користувача.